Soldiny Partner
Czy nowy ośrodek wypoczynkowy może ruszyć z kopyta w krótkim czasie po zakończeniu budowy? Jeżeli ma po swojej stronie partnera, który szybko i sprawnie wdroży skuteczne działania promocyjne, to tak. Oto wyniki Przystanku Jarosławiec we współpracy z MK Digital.
100%
skuteczności
+75%
powracających klientów
Kornelia Berlińska
Przystanek Jarosławiec
Korzystamy ze wsparcia MK Digital jeszcze od czasu przed otwarciem naszego ośrodka. Nie tylko sprawnie wsparli nas w najbardziej gorącym okresie działalności, ale również polecili innych specjalistów, z którymi współpracujemy do dziś. Gdybym miała określić działanie MK Digital w dwóch słowach, to na pewno byłby to profesjonalizm i szybkość działania. Szczerze polecam współpracę wszystkim, którym zależy na wynikach i solidnym partnerze biznesowym.
Wprowadzenie
Doskonale rozumiemy stres związany z każdym nowym biznesem. Zainwestowane pieniądze, miesiące przygotowań i dzwoniące w uszach pytanie: „Czy i kiedy będą pierwsi klienci.” Z podobnymi rozterkami zmagał się jeden z naszych klientów. Właściciel Przystanku Jarosławiec, kończył budowę nowych domków wypoczynkowych na zaledwie trzy tygodnie przed rozpoczęciem sezonu. Głównym celem tego projektu była jak najszybsza promocja ośrodka oraz przyciągnięcie wczasowiczów do nowopowstałego obiektu. Firma zwróciła się do nas z prośbą o pomoc w rozwoju swojej marki, stworzeniu nowej strony internetowej, uruchomieniu strategii social media oraz zbudowanie rozpoznawalności marki.
Główne Wyzwanie
Największym wyzwaniem dla Przystanku Jarosławiec było przyciągnięcie wczasowiczów do ośrodka w bardzo krótkim czasie. Klient potrzebował również stworzenia identyfikacji wizualnej oraz promocji ośrodka w Internecie. Dobre wejście do świata digital marketingu gwarantował stałe powiększanie grona nowych klientów i docieranie do klientów instytucjonalnych.
Nasze rozwiązania
MK Digital zaoferował kompleksowe wsparcie marketingowe, obejmujące następujące usługi:
- Identyfikacja wizualna: Stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej dla Przystanku Jarosławiec, obejmującej logo, kolory, typografię oraz materiały promocyjne.
- Badanie rynku: Przeprowadzenie wstępnych badań rynku, analiza konkurencji i identyfikacja nisz, w których Przystanek Jarosławiec może się wyróżnić.
- SEO i strona internetowa: Opracowanie optymalnej struktury oraz treści strony internetowej, zoptymalizowanej pod konkretne słowa kluczowe, aby zapewnić wysoką pozycję w wyszukiwarkach.
- Social media i szkolenie: Założenie profilu firmowego na wybranych platformach społecznościowych oraz przeszkolenie pracowniczki Przystanku Jarosławiec z obsługi prostych programów graficznych i publikacji treści w social mediach.
Rezultaty
W efekcie zastosowanych działań marketingowych już w pierwszych tygodniach działalności Przystanku Jarosławiec pojawili się wczasowicze. Dzięki systematycznej promocji w najważniejszym okresie sezonu letniego w ośrodku było już pełne obłożenie.
Zwrot z Inwestycji (ROI)
Bardzo udany pierwszy sezon pozwolił na rozbudowę inwestycji, dodanie kolejnych domków oraz apartamentów całorocznych. Przystanek Jarosławiec cieszy się zainteresowaniem zarówno wczasowiczów, jak i firm planujących wczasy dla swoich pracowników.
Plany na Przyszłość
W dalszej współpracy z Przystankiem Jarosławiec planujemy kontynuować i rozwijać działania marketingowe, takie jak content marketing, kampanie reklamowe, czy dalsza optymalizacja SEO, aby wspierać dalszy rozwój ośrodka i umacnianie jego pozycji na rynku turystycznym.
Zobacz wyniki z MK Digital
Jeśli nie jesteś zadowolony z ruchu w witrynie, witryny lub współczynnika konwersji, MK Digital może pomóc.
Mając ponad dwie dekady w branży, jesteśmy przekonani, że możemy stworzyć strategię, która pomoże Twojej firmie się rozwijać.